Известие

Collapse
No announcement yet.

Забива муцуната

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Забива муцуната

    Проблема е че колата като я запаля изгасва, след това веднага завъртам пак ключа и пали и вече си подържа оборотите. И като тръгна забива моцуната известно време (около 200 - 300 метра ) и после се оправя.
    Моля ако някой е имал такъв проблем да каже как да го оправя.
    Преди да ме нападнете искам да кажа че съм ходил на много места на диагностика ( включително и при Бобо ), но всеки ми казва нищо и няма и немогат да ми обяснят от какво се получава и всеки има някакво предположение - един ми каже смени свещите, втори ми кажи почисти дюзите, трети ми вика не ти зацепен правилно ремъка.... Аз нямам излишни 1000 лева за да експерементирам от какво ще е. Никой неможе да ми каже от какво ми е проблема. Наскоро ми светна два пъти лампата на инжекциона. Имаше изказване тук във форума че трябва да отида на диагностика защото щом ми е светнала лампата значи имам записана грешка - уви при мен тази грешка не се беше записала - няма нищо всичко е наред според диагностика а дефакто колата не върви.
    Моля помагайте.
    Има една приказка: Щом даден проблем няма решение значи е факт
    Както вървят нещата ще ми се наложи да се примеря с този фак и за мен характеристиките динамика и бързина за моята алфа ромео отсъстват.
    Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

    Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

  • #2
    Предположение ( факти )
    1. Не ти е зацепен ремъка.
    2. Свещите са ти кофти.
    3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.

    Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #3
      Колега аз доколкото си спомням при мен на диагностика не си бил И дори да си бил определено не съм ти казал че нищо и няма ако има такъв проблем
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Бобо бях при теб . Ако си спомняш имаше един който не беше от София и предварително ти се бях обадил, но първия ден не стана че си имал много работа и се разбрахме за другия ден и ми дето ти се обаждах два три пръти докато те намеря къде се намира. Диагностиката ми я направи там пред едно блокче в една тясна пресечка даже като дойдох имаше едно дизелче закачено. Даже ти ми каза че буксата за диагностика някой ми я развалил и т.н. Не че нищо не ми каза ама ми каза може би е от свещите. Мисълта ми беше че никой неможе да ми каже смени еди кое си и ще се оправи. Всеки казва можеби е. Несъм искал да те засегна или обидя и ако съм го направил извинявай.
        Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

        Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ne0
          Предположение ( факти )
          1. Не ти е зацепен ремъка.
          2. Свещите са ти кофти.
          3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.

          Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ
          1. Ако не ми зацепен правилно ремъка то ще си проличи дори и ако един зъб е прескочил.
          2. Свещите са сменени и в сервиза на фиат и ланча в стара загора ми казаха че са добре.
          3. е какво ще е това чакане 3 минути да несъм на автобусна спирка - няма друга такава кола с такова чакане. неможе ли просто като нормалните хора да си запаля колата и да тръгна.

          Алфа на Газ - Да Да
          Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

          Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

          Comment


          • #6
            мойта се оправи от това "забиване на муцуната" след смяна на дебитомера.....

            след това си смених и свещите и си прочистих дюзите, и си смених ламбда сондата, и направихо сновен ремонт и ся гордо мога да кажа, че поне муцуна не забива)))))

            и аз така паля и тръгвам, ша я па и чакам....де(§* и кочина
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от valjo
              мойта се оправи от това "забиване на муцуната" след смяна на дебитомера.....

              след това си смених и свещите и си прочистих дюзите, и си смених ламбда сондата, и направихо сновен ремонт и ся гордо мога да кажа, че поне муцуна не забива)))))

              и аз така паля и тръгвам, ша я па и чакам....де(§* и кочина
              Бобо каза че ламбдата е перфектна а дебитомера бил тръгнал да си заминава ама имало още много хляб в него. Май ще се чистят дюзи.
              Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

              Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

              Comment


              • #8
                "тръгнал" ... демек ... е точно от тва забива муцуна, но не секи път, щото един път отчита правилно, а един път не - и мотора се омотва

                само с дюзи нема да минеш, мое мнение, но не вреди, така че действай, а после ше видим и дебитомера
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от valjo
                  "тръгнал" ... демек ... е точно от тва забива муцуна, но не секи път, щото един път отчита правилно, а един път не - и мотора се омотва

                  само с дюзи нема да минеш, мое мнение, но не вреди, така че действай, а после ше видим и дебитомера
                  Напротив всеки път е така. Като загрее колата тоз дебитомер данеби да се оправя. Мисля че ако е дебитомера ще имам проблеми и при високите обороти и няма да има значение колата дали е загряла или не.
                  Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                  Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                  Comment


                  • #10
                    Аз се преборих след няколкократно наливане на спирт в резервоара...

                    и само Екоелда после и стрелката никога в резервата
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Yon
                      Аз се преборих след няколкократно наливане на спирт в резервоара...

                      и само Екоелда после и стрелката никога в резервата
                      Екоелда??????? Аз също не държа срелката в резервата най много до първата чертичка ама през повечето време на средата.
                      Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                      Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kamen
                        Първоначално публикувано от ne0
                        Предположение ( факти )
                        1. Не ти е зацепен ремъка.
                        2. Свещите са ти кофти.
                        3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.

                        Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ
                        1. Ако не ми зацепен правилно ремъка то ще си проличи дори и ако един зъб е прескочил. - няма, на мен ми е така
                        2. Свещите са сменени и в сервиза на фиат и ланча в стара загора ми казаха че са добре те може и бош да са ти сложили.
                        3. е какво ще е това чакане 3 минути да несъм на автобусна спирка - няма друга такава кола с такова чакане. неможе ли просто като нормалните хора да си запаля колата и да тръгна. а колко коли дето са 1.4 и са 103 коня знаеш да има твоята година с евро сертификат
                        Не караш опел 1.6 71 коня, караш високотехнологичен двигател, с променливо газоразпределение, 4 клапана на цилиндър и две свещи....


                        Не ти казвам че това са ти проблемите задължително, но и те са в списъка с причините и правилното поддържане

                        Успех. Рано или късно тая алфа ще те ардва много

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • #13
                          Можете ли да ми обясните какво представлява електрония смукач и къде се намира на моята двигател при условие че нямам моторче на празен ход.
                          Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                          Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kamen
                            Можете ли да ми обясните какво представлява електрония смукач и къде се намира на моята двигател при условие че нямам моторче на празен ход.
                            Недей задълбава отиди сипи на два пъти спирт на светеща лампа в бензина и си готов

                            п.с
                            Едвам ще тръгнеш после но ще изкара водата
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Колко спирт да сложа.
                              Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                              Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                              Comment

                              Working...
                              X